Extra informatie

Hier vindt u extra informatie over betalingen, algemene voorwaarden en over Perro-Perro.

Betalen, leveren en retourneren

Hier vindt u alle informatie die u moet weten over leveringstijden betaalmogelijkheden en retourneren. Lees meer…

Het bestelproces

Indien u wilt weten hoe ons bestelproces verloop kunt u dat hier vinden

Over ons

De mensen achter de webshop. Lees hier dat wij net als u dezelfde passie hebben voor dieren en vooral het welzijn van onze viervoeters. Waar wij voor staan en waarom wij kiezen voor biologische producten. Lees meer…

Ons privacy beleid

Indien u bij ons een account maakt of een bestelling plaatst kunt u er van op aan dat wij uw gegevens vertrouwelijk behandelen. Lees meer…

Algemene voorwaarden

Lees goed onze algemene voorwaarden door. Lees meer…

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Persberichten

Artikelen verschenen in de pers over onze producten en over ons. Lees meer…

Ik heb een klacht

Bent u niet tevreden laat het ons dan weten, neem contact met ons op via telefoon, post, email of vul het contact formulier in. Wij proberen zo snel mogelijk te antwoorden, maar uiterlijk binnen 5 dagen met een passend antwoord te komen. In geval van een geschil kunt u ook terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen? Lees hier de veelgestelde vragen.